nalin Vs deepthi,at the bar/වංචාව හා ආත්ම වංචාව

පොර ටෝක්,නැව් ටෝක්,නයි ඇරීම මෙව්වා මිනිස්සුන්ට හොඳට අල්ලලා යන දේවල්.තමන් මොන වැඩේ කරන්න ගියත් අන්තිමේදී තමන්ගේ වරුණෙන් කතාව ඉවර කරන පොරවලුත් නැතුවම නෙවෙයි.ගොඩක් වෙලාවට තමන්ගේ වැඩ කිඩ අනුන්ට කියන්න පුරුෂ පාර්ශවේ අයට වඩා ස්ත්‍රී පාර්ශවේ අය දක්ෂ වුනාට සමහර වෙලාවට පිරිමිත් කිසිම වගේ වගක් නැතිව මේ වැඩේට enter වෙනවා.ඒ වුනාට මෙතන තියෙන හරිම විහිලුව තමයි එතනම තමන්ගේ ආත්ම වංචාව දිග ඇරෙන එක.සමහරු තමන්ගේ ආත්මීය දර්ශනය දිග අරින්න ගිහිල්ලා අන්තිමට කියන පොර ටෝකෙන් තමන්ගේම දාර්ශනික නිරුවත අනුන්ට පෙන්වලා එනවා.

එක දවසක් ලංකාවේ නම ගිය ආයතන දෙකක වැඩ කරන ලොකු තනතුරු දරන දෙන්නෙක් බාර් එකකදි සෙට් වුනා.සාමාන්‍යයෙන් ඔය මතුපිට ලෝකයේ ඉන්න මිනිහා යට ගිහිල්ලා දාර්ශනික මිනිසා මතු වෙන්නේ ඔය වගේ බාර් වලනේ.බාර්වලට ඇවිල්ලා ඔය මිනිස්සු කියන කතා අහගෙන හිටියොත් හෙට උදේ සමාජ විප්ලවය සිද්ද වෙයි කියලා හිතෙන්නේ.ඒ වුනාට වෙරි හිඳුනට පස්සේ මොකක්වත් නෑ.ඉතින් මේ දෙන්නත් එකට බෝතල් හිස් කරන ගමන් තම තමන්ගේ ‍රැකියාව ගැන,ක්‍රීඩා ගැන,පරණ ලවු හුටපට ගැන කියවලා අන්තිමටම ආවා තමන්ගේ රට දියුණු කිරීමේ සංකල්පය දිහාට. මං දෙන්නට නම් දෙකකුත් දෙන්නම්කෝ නලින් හා දීප්ති කියලා.

Image

dailymail.co.uk

නලීන් කියනවා “මචං මේ රට හදන්න බෑ මචං,මේ ජරා දේශපාලකයො රට කාලා.උන් හැම දේකටම ඇඟිල්ල ගහනවා.ඉස්කෝලෙකට ලමයෙක් දාගන්න ගියත් ඒකත් උන්ට ඕන එකාව තමා දාන්නේ.ළඟ ඉන්න එකා කපලා වෙන වෙන එවුන්ව දානවා.පාරක් හදන්න ගියත් උන්ට ඕන එකාට තමයි ටෙන්ඩර් දෙන්නේ.ඕකුන්ව එලවලා අපි අලුත් පාලන ක්‍රමයක් ගේන්න ඕන මචං.

දීප්ති කියනවා”හරියට හරි මචං,අපි සමාජය ගැන හිතන හොඳ මිනිස්සු ටිකක් බලයට ගේන්න ඕන.සුදුස්සාට සුදුසු තැන දෙන්න ඕන.දූෂණ වංචා නැති කරන්න ඕන.ඔය අල්ලස් ගන්න එවුන්ව එලවලා දාන්න ඕන”

නලීන් කියනවා “ඔව් මචං, අපි සිංහල බෞද්ධ ජන පදනමක් ගේන්න ඕන.දැන් බලපං අරාබිය,උන් ඔච්චර දියුණු වෙලා ඉන්නේ උන්ගේ ආගම මුල් තැන තියලා වැඩ කරන නිසානේ.දේශපාලකයො නෙවෙයි තීරණ ගන්නේ,ආගමික නායකයො තමයි මිනිස්සු කියන්න කරන්න ඕන දේවල් කියන්නේ.අන්න රටවල්.”

“ඒ වුනාට මචං නලියා,උඹ දන්නවද කියුබාව දියුණු වුනේ කොහොමද කියලා?නෑ දන්නේ නෑ.කවුරුවත් දන්නේ නෑ.මං තමයි දන්නේ.උන්ගේ රටේ ලමයි ඉගෙන ගන්න ඕන රටේ පාලකයා කියන දේ.වවන්න ඕන මොනවද,කන්න ඕන මොනාද කරන්න ඕන මොනාද,ඔය හැම දෙයක්ම උන් සැලසුම් කරලා කරන්නේ.ආයි බල බල ඉන්න දෙයක් නෑ.කොහොමද උන්ගේ අධ්‍යාපනය ඈ,පට්ට” කියන ගමං දීප්ති තව අඩියක් ගැහුවා,ඒ බෝතලේ Jack Daniel කියලත් ගහලා තිබුනා.

නලියත්  chicken කෑල්ලක් කටට ගන්න ගමන් “අධ්‍යාපනේ කියන කොටනේ මට මතක් වුනේ,උඹ දන්නවද මට අපේ පොඩි එකාව majestic ඉස්කෝලෙට දාගන්න ගිහින් වෙච්ච වැඩක් කියලා ගැහුවා දීප්තිගේ උරිස්සට පාරක්.දීප්තියා බලං ඉන්නවා.නලියා කියනවා”මචං මං හෝමර් ඇමතිතුමාගේ ‍රැස්වීම කීයක කතා කරාද,කොච්චර ලිපි ලිව්වද,උඹට කියන්නේ මං මේ අත් දෙකින්ම ලිපි ලියුවා බං ඇමතිතුමාට පක්ෂව පත්තරවලට.ඒ වුනාට මිනිහා මගේ ලමයා majestic එකට දාලා දෙන්න බෑ කිව්වනේ.මගේ එකා ඉස්කෝලෙට ගත්තොත් නීති විරෝධියිලු.අනේ උගේ බම්බුව.මගේ ලමයව ඉස්කෝලෙට දාන්න බැරි නම් මොකක්ද උගේ ඇමති පට්ටමේ ඇති වැඩේ?හහ්ං, මං ගියා “යකා” ඇමතිතුමා ළඟට,සු‍ටුස් ගාලා majestic එකට අල්ලපු ඉඩමේ හිටපු ගරාජ් කාරයගේ ලමයගේ නම කැපුවා.ගන්න කිව්වා මගේ ලමයව,කොහොමද මගේ වැඩ?”

Image

iskconesiretree.net

“ඉතින් අර අයින් කරපු ලමයාගේ දෙමව්පියෝ ලෙඩ ඇද්දේ නෑ?”මොන ඒ වගේ සොකඩයෝ කවුද මං කවුද?මං නලින් දැන ගනින්,ඔය වගේ සොකඩයින්ටද යකෝ majestic තියෙන්නේ,උන් මේ ලොකු වෙලා මොකෝ රට අල්ලන්නයෑ majestic ගිහිල්ලා.මං අපේ කොල්ලව majestic යවලා පස්සේ ඇමරිකාවේ යවන්න තමයි හිතං ඉන්නේ,ආයිනං මං ගියේ නෑ අර උලමා,හෝමර් ගාවට,තුහ්ං”

දැං මේක අහද්දි දීප්තිටත් අවුල්,මොකෝ නලියට වඩා ලොකු පොර ටෝකක් දෙන්න එපායැ.මිනිහත් කියපි “මංනම් support කරන්නේ “සල්ලං”ඇමතිතුමාට,මං එතුම ලඟට ගිහින් පස්ස හැරෙද්දි මට වැඩේ කරලා දුන්නා.මොකද මං පටන් ගත්තනේ අපේ ගමේ ඉන්න රස්සා නැති කෙල්ලන්ට සිංගප්පූරුවේ රස්සා හදලා දෙන වැඩක්.මංම උන් එක එකා අරගෙන පරීක්ෂණ කොරලා,කොරලා හොඳම උන් ටික ‍තෝර ගත්තා.

Image

eonline.com

සල්ලං ඇමතිට කියලා මං පාද ගත්තා පොටක් හොර පාරෙන්ම උන්ටික රට පටවන්න.ඔය පොලෝසියේ එකෙක් හරි ආවොත් අල්ලන්න මං උන්ට බත් කවනවා කලවංචිකුඩියේ.එහෙමයි මගේ හැටි හරිය.”

“අන්න මිනිස්සු,උන් වගේ මිනිස්සු තමයි අප්පා මේ රටට ඕනේ,අපි මේ අඩියක් පුඩියක් ගහන් ආතල් එකේ ඉන්නේ ඒ හින්දනේ,ඒපාර තමයි මට කල්පනාවට ආවේ,හෙට දහම් පාසලේ ‍රැස්වීමක් තියෙනවා උදේම චරිත වර්ධනය ගැන ,ඒකට හොඳ දේශනයකුත් හදන්න ඕන.දැං බිව්වා මදැයි යමං යන තැනකට””එහෙනං උඹත් වරෙන් මගේ සම්මුඛ පරීක්ෂණ මධ්‍යස්ථානෙට,අද පරීක්ෂා කරන්න තියෙනවා ලබන සතියේ රට යවන කෙල්ලො දෙන්නෙක්ව,උන්ගේසුදුසුකම් කොහොමද කියලා”

මේ අතර මුන් දෙන්නා මාරු වනු දු‍ටු වේටර් වහා පැමිණ “සර් සර්,බිල””බිල, යකෝඅපි අහවල් බුවා හරිද?නිකං පලඩෝ යන්න  @#%^^ *&^%%

One thought on “nalin Vs deepthi,at the bar/වංචාව හා ආත්ම වංචාව

Leave a Reply

